З офіційного прес-релізу нам вдалося дізнатися що новачок планує конкурувати з німецькими хетчбеками В-сегменту. Досить впевнені заяви про лідерство в сегменті потрібно підтвердити на ділі, тому пропонуємо без упередження розглянути всі за і проти нового Nissan Micra. На відміну від консервативних VW Polo або Ford Fiesta японець може похизуватися яскравим екстер’єром. Також Micra отримує нові сучасні двигуні та довгий список додаткового обладнання.
Нове покоління Nissan Micra побудовано на платформі CMF-B, яка є плодом співпраці між компаніями Renault та Nissan. За попередньою інформацією наступний Nissan Juke теж буде збудовано на цій сучасній платформі. Перевагою CMF-B безумовно є збалансоване шасі, що разом з електричним підсилювачем керма робить керованість хетчбека близькою до ідеалу. Про ходові якості ми ще поговоримо під час першого тесту, який заплановано провести найближчим часом, а поки зосередимося на зовнішньому вигляді машини. Дизайн екстер’єру нової Micra відносить нас до минулорічного концепту під назвою Sway. Саме на ньому ми побачили нову інтерпретацію V-руху, який відображено на формі радіаторної решітки та переднього бамперу.
На старті продажів японці пропонують лише два варіанти двигунів: перший – 0,9-літровий трициліндровий агрегат на 90 к.с. і 1-літровий атмосферник на 75 коней. Для економних водіїв передбачили можливість замовлення 1,5-літрового дизеля такої самої потужності. Наразі не відомо чи динамічні ці мотори та скільки пального буде жерти кожен з цих агрегатів. Згодом обов’язково з’явиться топова модифікація під назвою Micra Nismo. Під капотом цієї ракети розташований 1,6-літровий силовий агрегат потужністю біля 190 к.с.
Інтер’єр Nissan Micra 2017 модельного року виконано з добротних та якісних матеріалів. На центральній консолі водія зустрічає 7-дюймовий сенсорний монітор інформаційно-розважальної системи. Мультимедійний комплекс Micra використовує програмне забезпечення Apple CarPlay, що дуже зручно в повсякденному користуванні.
Слідуючи прикладу європейців, японці відверто ведуть пропаганду яскравих кольорів окрасу кузова та персоналізацію автомобіля. Безліч варіантів оздоблення мають зацікавити молоде покоління, яке прагне до самовираження. Тим самим, Nissan сприяє появі нових клієнтів, які вже давно пішли від японських виробників...